فروشگاه اینترنتی رختخواب

عرضه کننده برترین کالاهای خواب

فروشگاه اینترنتی رختخواب

عرضه کننده برترین کالاهای خواب

فروشگاه اینترنتی رختخواب

فروشگاه اینترنتی رخت خواب با پشتیبانی تجربه مدیران صنعت و جمع آوری بهترین محصولات از برندهای برتر ایران از سال 1395 در جهت دسترسی مصرف کنندگان به اطلاعات مناسب جهت انتخاب مناسب و دسترسی به بهترین قیمت ها آغاز به کار نمود.
www.rakhtekhab.com

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

واحد بازرگانی رنوس در زمینه تامین تجهیزت و ملزومات هتل‌ها، حالا دیگر یک نام آشنا است. دغدغه تامین برای حوله، دکوراسیون، کالای خواب، مبلمان و به خصوص ملزومات که هروز نیاز دارید... را برای هتل، اقامتگاه، مرکز رفاهی و مهمانسرا دیگر مفهومی ندارد. در هر لحظه گروه رنوس در خدمتگذاری به شما همیشه حاضر هستند.

 

لوازم و تجهیزات اتاق هتل

 

 

برای خرید لوازم هتلی از رنوس کافیست با شماره های درج شده در زیر تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت رنوس محصولات و خدمات آنها را مشاهده نمایید.

لبخند بزن و  با آسودگی میزبانی کن

رنوس

سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین

تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران

09129533543

02166908358

 

لوازم بسیاری در هتل‌ها استفاده می‌شوند. هر قسمت و یا بخش در هتل تجهیزات و ملزومات خود را نیاز دارد. مثلا در اتاق هتل از درب ورود که با کارت یا اثر انگشت باز می‌شود تا انتهای حمام و دستشویی، بیش از 200 قلم کالا به کار گرفته شده است. به صورت خلاصه فضاهای هتل و أقلام کاربردی آنها را در زیر میبینیم:

  • مبلمان و دکوراسیون لابی : مبل لابی، آباژور، تابلوها، موکت تشریفات، استندها و ترولی
  • لوازم اتاق هتلی: شامل لوازم حمام، کالای خواب، دکوراسیون و کفپوش، میز و صندلی، لوازم برقی
  • تالار و رستوران: تجهیزات آشپزخانه، لوازم پذیرایی، ظروف هتلی، دستمال کاغذی هتلی
  • انواع پرده اتاق‌ها و فضاها
  • تجهیزات اداری: میز و صندلی اداری، تجهیزات ارتباطی، دوربین مدار بسته، سیستم های صوتی

می شود.

 

بررسی کالای خواب هتلی

زمانی که همه ما به عنوان مهمان به یک هتل خوب وارد می‌شویم، همیشه مجذوب ملحفه‌ها، بالش، لحاف لایت، تشک، حوله و کلا شکل اتاق هتل می‌شویم. یک حس آرامش بعد از طی یک مسیر طولانی و نیاز به استراحت این جاذبه رو چند برابر بیشتر میکند. اکنون به بررسی مورد به مورد این اقلام هتلی که شامل موارد زیر می‌شوند میپردازیم.

پارچه ساتن هتلی سفید

تولید ملحفه هتلی

ملحفه هتلی با دستگاه تخت باف بافته می‌شود. این پارچه ها تار و پودی هستند که براساس طراحی نوع پارچه با نخ‌هایی از جنس مختلف و با ضخامت یا نمره‌های 20، 30 یا 40 در حال حاضر بافته می‌شوند. ما بهترین پارچه‌های ممکن براساس قیمت، کیفیت و دوام را که بر اثر سالها استفاده هتل‌ها و تجربه نساجی برای شما می‌توانیم تامین نماییم. کافیست با ما تماس بگیرید.

پارچه‌های هتلی

پارچه‌های هتلی با نام‌های تترون، پلی استر پنبه، پارچه پنبه ای هتلی، پارچه راه راه هتلی نامیده و توسط هتل‌ها جستجو می‌شود. اما اگر بخواهیم به درستی پارچه های ملفحفه هتلی را تفکیک نماییم میتوانیم بر اساس شکل ظاهری آن که ساده، راه دار (راه راه) یا جنس نخ آن مثل: پلی استر ویسکوز، پلی استر پنبه یا پنبه ای آنها را دسته بندی نماییم.

پارچه های سفید هتلی دکوراتیو

 

پارچه ملحفه سفید هتلی چیست؟

به هرحال تا اینجا در مورد انواع پارچه هتلی با بهترین نخ‌ها و بافت‌های مختلف صحبت کردیم. در باره دلایل سفیدی ملحفه هم مقاله ای دیگر را معرفی کردیم که آن را حتما در بلاگ رنوس بخوانید. اما در هرصورت به دلایلی که در آن مقاله مطرح شده، پارچه‌های هتلی برای ملحفه سفید هستند.

  • رخت خواب