فروشگاه اینترنتی رختخواب

عرضه کننده برترین کالاهای خواب

فروشگاه اینترنتی رختخواب

عرضه کننده برترین کالاهای خواب

فروشگاه اینترنتی رختخواب

فروشگاه اینترنتی رخت خواب با پشتیبانی تجربه مدیران صنعت و جمع آوری بهترین محصولات از برندهای برتر ایران از سال 1395 در جهت دسترسی مصرف کنندگان به اطلاعات مناسب جهت انتخاب مناسب و دسترسی به بهترین قیمت ها آغاز به کار نمود.
www.rakhtekhab.com

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انتخاب تشک مناسب

مشاوره ی رایگان انتخاب تشک مناسب شرایط شما
برای انتخاب تشک مناسب به موارد زیر دقت کنید

 

marjankhab.ir

عرضه کننده کالای خواب

021-28424994


بررسی دیسک کمر
اولین موردی که باید بررسی بشه اینه که دیسک کمر دارید یا نه؟
افرادی که دیسک کمر دارن باید تشک های تمام اسفنجی طبی تهیه کنن و بدون فنر مگر در مواردی خاص !
تشک های دارای لرزش و فنری به دیسک کمر فشار وارد میکنن و تکیه گاه سفتی برای مفاصل نیستن و باعث انتقال فشار به عضله های کمر میشون.


بررسی گودی کمر

برای انتخاب دقیق تر بین مدل تشک ها میتونید به ما زنگ بزنید. هزینه ای نداره و اینطوری میتونیم بهترین تشک برای شرایط شما رو بهتون معرفی کنیم.
دومین مورد بررسی گودی کمر که باید توجه بشه . افرادی که گودی کمر دارن باید تشک های طبی فنری با حالت پذیری بالا بگیرن و تشک های طبی تمام اسفنجی برای این افراد خوب نیست.
برای انتخاب تشک طبی فنری که مناسب شرایط شخص شما باشه به ما زنگ بزنید تا بتونیم بهترین تشک رو بهتون پیشنهاد بدیم .

 

تشک فنر منفصل

تشک های فنر منفصل از فنر های جدا از هم تشکیل شدن و حالت گیری خوبی دارن و در تشک های دو نفره لرزش را به سمت دیگر تشک منتقل نمیکنن همینطور عمر بیشتر و عدم شنیده شدن صدای جیر جیر فنر در این تشک ها از خوبی های این مدل تشک هست .

تشک فنر متصل

 

تشک های فنر متصل از فنرهای متصل به هم و جزو تشک های طبی فنری و تشک فنری ساده هستن که حالت گیری مناسب و قیمت مناسب از مزایای این تشک هاست .
 

تشک طبی اسفنجی

تشک های بدون فنر تمام اسفنجی درجه سفتی بالایی دارن و بیشتر برای دیسک کمر مناسبن . این تشک ها طراحی های متفاوتی دارن و چگالی و کیفیت اسفنج استفاده شده در تشک ها در طول عمر تشک بسیار تعیین کنندست.


تشک های دو نفره و یک نفره

انتخاب تشک های دو نفره و یک نفره می تونه متفاوت باشه. ویژگی های خاص هر تشک برای سایز های مختلف تعیین کنندست و برای انتخاب بهتر باید سایز تشک هم مورد بررسی قرار بدیم.
 

ارتفاع تشک


یکی دیگر از موارد مورد بررسی ارتفاع تشکه که بعضی موارد به دلیل محدودیت ارتفاع سرویس خواب باید در انتخاب تشک دقت بشه.
برای انتخاب بهتر بین مدل های تشک ها به ما زنگ بزنید تا در بین مدل تشک های موجود در بین برند های مختلف بازار با توجه به شرایط شما بتوینم بهترین گزینه رو به شما پیشنهاد بدیم .

  • رخت خواب